چراغ سقفی توکار ایوو EVO

چراغ دارک لایت توکار

چراغ‌های سقفی توکار دارای انواع گوناگونی می‌باشند و برای تامین روشنایی فضاهای مختلف و شرایط متفاوت به کار می‌روند و از آنجایی که در شکل ظاهری تنوع بالایی دارند به راحتی با دکوراسیون فضاهای مختلف هماهنگ می‌شوند. از چراغ سقفی توکار ایوو EVO می توان در فضاهای داخلی خانه، ادارات و فروشگاه‌ها استفاده کرد.





مشخصات الکتریکی

840 lm/m   –   شار نوری

IP 20  –  درجه حفاظت

7.7 w/m   –  توان

 2700,3000,4000 k   –   رنگ نور

 CRI>90   –   شاخص نمودار رنگ

50000 h   –  طول عمر

42   –  زاویه نور

ابعاد و اندازه

75 mm   –  قطر

56 mm   –   ارتفاع

رنگ‌بندی


ویژگ‌های فیزیکی

چراغ دارن لایت چراغ سقفی توکار ایوو EVO به قطر ۷۵ میلی‌متر موجود می‌باشد. شما می‌توانید چراغ سقفی توکار ایوو EVO را در دو رنگ مشکی و طوسی سفارش دهید.

ویژگی‌های الکتریکی

چراغ دان لایت چراغ سقفی توکار ایوو EVO در ۳ رنگ نور 2700/3000/4000 کلوین و با ضریب نمود رنگی CRI>90 و طول عمر بیش از 50000 ساعت در مجموعه روشنایی هبیتس موجود می‌باشد. توان کلی این محصول ۷.۷ وات می باشد.

مراحل نصب و اجرا

در کنار چراغ‌های دان لایت چراغ سقفی توکار ایوو EVO گیره‌های فنری شکلی وجود دارد که به آسانی در محل نصب قرار گرفته و مانع از افتادن چراغ می‌شوند.

امکان طراحی اتصالات نصب علاوه بر استاندارد نصب بر اساس شرایط پروژه برای کلیه چراغ‌های شرکت طراحی و ساخت محصولات روشنایی هبیتس وجود دارد. همچنین همه محصولات دستورالعمل‌های نصب به همراه خدمات و پشتیبانی فنی و گارانتی پس از فروش می‌باشند.

فضای داخلی

انواع چراغ‌های سقفی

شکل و ظاهر چراغ‌های سقفی می‌تواند متفاوت باشد. از پرکاربردترین شکل این چراغ‌ها، دایره و مربعی شکل است. چراغ سقفی توکار بی‌ اس‌ کیو BSQ به شکل مربع و چراغ سقفی توکار بی‌ اس‌ ام BSM و چراغ سقفی توکار ایوو EVO به شکل دایره از پرفروش ترین محصولات مجموعه روشنایی هبیتس به شمار می‌روند.

زاویه تابش چراغ

یکی از عوامل تاثیر گذار در میزان روشنایی و مقدار لومن چراغ، زاویه تابش است. زاویه تابش یا Beam Angle زاویه بین دو خط فرضی است که در صفحه عبوری از محور پرتو نور در نظر گرفته می‌شود؛ این خطوط از نقاطی می‌گذرند که شدت نور در آنها ۵۰٪ شدت نور در محور پرتو است. این دو خط فرضی یک نقطه مشترک باهم دارند که راس زاویه تابش می‌باشد و آن نقطه مرکز سطح جلوی لامپ است.

اگر دو لامپ با شار نوری یکسان، زاویه تابش متفاوت داشته باشند در این صورت نور تابیده شده از لامپ با زاویه تابش کمتر، درخشان‌تر خواهد بود. به تناسب افزایش زاویه نوری، وسعت نور و شار بیشتر می‌شوند. البته این فاکتور به نوع فضا نیز بستگی دارد. برای مثال اگر ارتفاع سقف فضا بلند باشد و وسعت زاویه چراغ مورد استفاده زیاد باشد، نور کمتری به سطح زمین خواهد رسید چراکه مقدار زیادی از این نور در فضای نزدیک به سقف پخش می‌شود بنابراین فضای پایینی نور کمتری خواهد داشت.

کاربرد چراغ دان لایت

چراغ دان لایت چراغ سقفی توکار ایوو EVO در واقع سبکی از نور است که نور ملایم و پخش دارد. شدت نور چراغ دان لایت به اندازه چراغ و قدرت آن بستگی دارد اما به طور کلی معمولا به عنوان نور اصلی و متمرکز استفاده نمی‌شود و در بیشتر مواقع جنبه زیبایی دارد. با استفاده از چراغ دان لایت چراغ سقفی توکار ایوو EVO می‌توان با نور بازی کرد و یک محیط را بزرگتر و یا کوچکتر نشان داد.

چراغ‌های دان لایت چراغ سقفی توکار ایوو EVO مجموعه روشنایی هبیتس می‌توانند انتخابی عالی برای نور پردازی خانه شما باشند چراکه در هر نقطه از خانه مانند نشینمن، اتاق‌خواب و آشپزخانه به کار برده شوند.

شما همواره میتوانید جهت خرید چراغ سقفی توکار ایوو EVO و یا در هر مرحله از پروژه برای انتخاب بهترین محصول و شیوه نور پردازی از مشاوران مجموعه روشنایی هبیتس راهنمایی بگیرید.

راهنما و چند نکته مهم خرید چراغ خطی

نکات قبل از خرید چراغ خطی مطمئناً، نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید [...]

مقایسه نورپردازی سنتی با نورپردازی خطی

نورپردازی خطی نوعی نورپردازی است که از منابع نوری باریک و طولانی استفاده می‌کند. اغلب [...]

چراغ خطی چیست و چه کاربردهایی دارد

چراغ خطی به عنوان یک نور به شکل خط تعریف می‌شود. چراغ خطی در بیشتر [...]

بیشتر بدانید

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ سقفی توکار ایوو EVO”

جهت ثبت سفارش، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر محصولات روشنایی هبیتس با ما در ارتباط باشید.