چراغ آویز گرد GERDA

چراغ روکار، توکار، آویز گرد

چراغ آویز گرد GERDA به سه صورت آویز، روکار و توکار می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. چراغ آویز گرد GERDA با طراحی دایره‌ای شکل به دلیل ظاهری ساده و در عین حال مدرن با طراحی فضای داخلی به راحتی هماهنگ شده و جلوه‌ای متفاوت به محیط می‌دهد. چراغ آویز گرد GERDA به صورت تکی و یا ترکیبی از چند اندازه آن یکی از پر طرفدارترین محصولات روشنایی هبیتس می‌باشد.

یکی از پر کاربردترین حالات نصب چراغ آویز گرد GERDA به صورت آویز است. از این چراغ در انواع فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، هتل ها و اقامتگاه ها استفاده می شود و تغییری بی نظیر در معماری داخلی ایجاد می کنند.





مشخصات الکتریکی

IP 40  –  درجه حفاظت

15 w   –  توان

24  –  ولتاژ

 2700,3000,4000 k  –   رنگ نور

 CRI>80   –   شاخص نمودار رنگ

50000 h   –  طول عمر

ابعاد و اندازه

30*50 mm   –   ارتفاع

رنگ‌بندی

grey icon

ویژگ‌های فیزیکی

چراغ آویز گرد GERDA به ارتفاع 30 و 50 میلیمتر و در قطر دلخواه شما قابل سفارش میباشد. شما میتوانید این چراغ را در دو رنگ مشکی و طوسی سفارش دهید.

ویژگی‌های الکتریکی

چراغ آویز گرد GERDA در 3 رنگ نور 2700،3000,4000 کلوین و با ضریب نمود رنگی CRI>80 و طول عمر بیش از 50000 ساعت در مجموعه هبیتس موجود میباشد. توان کلی این محصول 15 وات میباشد.

مراحل نصب و اجرا

امکان طراحی اتصالات نصب علاوه بر استاندارد نصب بر اساس شرایط پروژه برای کلیه چراغ‌های شرکت طراحی و ساخت محصولات روشنایی هبیتس وجود دارد. همچنین همه محصولات دستورالعمل‌های نصب به همراه خدمات و پشتیبانی فنی و گارانتی پس از فروش می‌باشند.

فضای داخلی

درباره چراغ‌های دکوراتیو

چراغ‌های دکوراتیو چراغ آویز گرد GERDA همانطور که از نامشان پیداست نه تنها برای ایجاد روشنایی بلکه برای زیباسازی بصری و روح بخشیدن به فضا استفاده می‌شوند. چراغ آویز گرد GERDA با شکل و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند مانند چراغ‌های مربعی شکل، مستطیلی، دایره‌ای شکل (چراغ مارس) و رینگی چراغ آویز گرد GERDA. چراغ‌های دکوراتیو با توجه به نوع چیدمان فضا و مبلمان انتخاب و در محیط مورد نظر نصب می‌شوند. اجرای چراغ‌های دکوراتیو با توجه به جزئیات جزئی که دارند بسیار با اهمیت است که تمیز و دقیق اجرا شوند تا محصول نهایی کارایی و زیبایی مورد نظر را داشته باشد.

مزایای استفاده از چراغ آویز گرد GERDA

  • طول عمربالا
  • بازدهی مناسب نور
  • هماهنگی با انواع مبلمان و فضاهای مدرن
  • مصرف بهینه انرژی
  • تنوع در حالات نصب با توجه به شرایط محیط (مانند ارتفاع سقف)

یکی از ویژگی های چراغ آویز گرد GERDA که مزیت بزرگی برای چراغ آویز گرد GERDA محسوب می‌شود تنوع در حالات نصب این چراغ است. شما میتوانید با توجه به شرایط محیطی فضایی که در نظر دارید چراغ آویز گرد GERDA را یا به صورت روکار، یا توکار و یا به صورت آویز سفارش دهید.

برای مثال اگر سقف فضای مورد نظر ارتفاع کمی داشته باشد چراغ آویز گرد GERDA به صورت توکار نصب میشود و یا اگر سقف اجرا شده قدیمی باشد و امکان نصب توکار وجود نداشته باشد، چراغ آویز گرد GERDA به صورت روکار نصب خواهد شد. برای فضاهایی که محدودیت ارتفاع سقف نداشته باشند چراغ آویز گرد GERDA به صورت آویز نصب واجرا خواهد شد.

کاربرد چراغ‌های آویز در سقف‌های اکسپوز

در چند سال اخیر طراحی به شیوه صنعتی بسیار متداول شده است. ویژگی این سبک طراحی اکسپوز با پلان‌های باز می‌باشد. سقف این سبک فضا‌ها به گونه‌ای است که تمامی تاسیسات به کار رفته مانند کانال‌های تهویه هوا، لوله گاز و آب، رادیاتور و سیم‌کشی سیستم نور پردازی همگی قابل مشاهده هستند.

در این گونه فضاها استفاده از چراغ‌های آویز به صورت خطی چراغ خطی ای پی دیستریکت DISTRIC IP و چراغ های رینگی چراغ آویز گرد GERDA متداول است. برای سقف های اکسپوز حتما باید از چراغ های آویز استفاده کرد چراکه نیازی به ایجاد برش در سقف ندارند و به راحتی نصب می شوند. در این میان به ارتفاع سقف نیز باید نوجه کرد تا چراغ در ارتفاع مناسبی نصب شود. با نور پردازی صنعتی و به کمک نور های تاکیدی متریال سقف بهتر نمایان خواهد شد. در نور پردازی صنعتی نیازی نیست تا سیم و کابل های چراغ از دید پنهان شوند و مهم‌ترین نکته در نور پردازی صنعتی دقت در اجرا و کیفیت محصول است.

یکی از شیوه‌های نور پردازی صنعتی استفاده از چراغ‌های رینگی چراغ آویز گرد GERDA در سایزهای مختلف و در ارتفاع‌های گوناگون است که ظاهری نا متقارن و صنعتی به فضا می‌دهد.

شما همواره میتوانید جهت خرید چراغ آویز گرد GERDA و یا در هر مرحله از پروژه برای انتخاب بهترین محصول و شیوه نور پردازی از مشاوران مجموعه روشنایی هبیتس راهنمایی بگیرید.

راهنما و چند نکته مهم خرید چراغ خطی

نکات قبل از خرید چراغ خطی مطمئناً، نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید [...]

مقایسه نورپردازی سنتی با نورپردازی خطی

نورپردازی خطی نوعی نورپردازی است که از منابع نوری باریک و طولانی استفاده می‌کند. اغلب [...]

چراغ خطی چیست و چه کاربردهایی دارد

چراغ خطی به عنوان یک نور به شکل خط تعریف می‌شود. چراغ خطی در بیشتر [...]

بیشتر بدانید

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ آویز گرد GERDA”

جهت ثبت سفارش، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر محصولات روشنایی هبیتس با ما در ارتباط باشید.