چراغ آویز زلف ZOLF

چراغ خطی دکوراتیو

چراغ آویز زلف ZOLF یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین محصولات روشنایی هبیتس است که به صورت یک لوله نورانی با متریال پلی کربنات و منعطف ساخته شده است. زلف یک چراغ خطی انعطاف پذیر است که برای نور پردازی دکوراتیو و نور اصلی انواع محیط های مسکونی، اداری، تجاری و هتل ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. چراغ زلف به صورت آویز نصب می‌شود و با توجه به انعطاف پذیری آن به شکل دلخواه کاربر در اشکال گوناگون می‌تواند استفاده شود. در این چراغ از منبع SMD استفاده شده است و قابلیت تنظیم شدت نور به وسیله دیمر را دارد.





شناسه محصول: ZOLF دسته: برچسب: , , ,

مشخصات الکتریکی

4500 Im/m –  شار نوری

IP 40  –  درجه حفاظت

420-220   –  ولتاژ

 2700,3000,4000 k   –   رنگ نور

 CRI>80   –   شاخص نمودار رنگ

50000 h   –  طول عمر

ابعاد و اندازه

طبق سفارش

رنگ‌بندی


ویژگ‌های فیزیکی

چراغ آویز زلف ZOLF به طول و ارتفاع دلخواه شما قابل سفارش می‌باشد. شما می‌توانید این چراغ را در رنگ های طلایی مات، نقره‌ای و کروم سفارش دهید.

ویژگی‌های الکتریکی

چراغ آویز زلف ZOLF در 3 رنگ نور 2700/3000/4000 کلوین و با ضریب نمود رنگی CRI>80 و طول عمر بیش از 50000 ساعت در مجموعه روشنایی هبیتس موجود می‌باشد.

مراحل نصب و اجرا

امکان طراحی اتصالات نصب علاوه بر استاندارد نصب بر اساس شرایط پروژه برای کلیه محصولات شرکت هبیتس وجود دارد. همچنین همه محصولات دستورالعمل‌های نصب به همراه خدمات و پشتیبانی فنی و گارانتی پس از فروش می‌باشند.

فضای داخلی

ویژگی‌های چراغ آویز زلف ZOLF

چراغ آویز زلف ZOLF در واقع یک لوله نورانی انعطاف پذیر نورانی است که به معماران و طراحان داخلی این اجازه را می‌دهد تا با توجه به نوع چیدمان فضا با اشکال هندسی مختلف اجرا شود.

مقطع چراغ آویز زلف ZOLF دایره بوده و پخش نور آن از تمام جهات می‌باشد و در واقع پخش نور این چراغ 360 درجه است. چراغ آویز زلف ZOLF در دنیا با نام LED Neon Flex 360 شناخته شده است و طراحان داخلی از این چراغ برای ساخت لوستر، آباژور و چراغ دیواری استفاده می‌کنند. چراغ زلف در انواع فضاها قابل استفاده است و با نور گرم و یکنواخت خود فضایی دلپذیر ایجاد می‌کند.

چراغ آویز زلف ZOLF با رنگ بدنه دلخواه شما در هر ارتفاعی قابلیت نصب را دارد. برای نصب چراغ‌های آویز نیازی به ایجاد برش در سقف نمی‌باشد و به همین جهت برای خانه‌های در حال بازسازی ویا سقف هایی که امکان ایجاد برش در آنها وجود نداشته باشد بسیار مناسب می باشد.

ویژگی‌های چراغ‌های آویز

چراغ‌های آویز دکوراتیو همواره ابزاری برای تحول در طراحی داخلی بوده‌اند. چراغ‌های دکوراتیو آویز چراغ آویز زلف ZOLF از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر این چراغ برای یک فضا با توجه به نوع کاربری، مقدار نور لازم و نوع مبلمان آن فضا انتخاب شود؛ قطعا تاثیری مثبت در آن مکان خواهد گذاشت.

مزایای استفاده از چراغ‌های دکوراتیو

  • تنوع در طرح و اندازه: با وجود طیف گسترده طرح و رنگ این نوع چراغ‌ها، به راحتی با هر فضا و هر دکوراسیونی هماهنگ خواهند شد.
  • نصب آسان: معمولا چراغ‌های آویز وزن سبکی دارند و به راحتی و به وسیله پیچ و رولپلاک قابل نصب هستند.
  • قابلیت جا به جایی: با توجه به نصب راحت این چراغ‌ها به طبع جا به جایی آنان نیز آسان خواهد بود.
  • ایجاد هارمونی و هماهنگی

شما همواره میتوانید جهت خرید چراغ آویز زلف ZOLF و یا در هر مرحله از پروژه برای انتخاب بهترین محصول و شیوه نور پردازی از مشاوران مجموعه روشنایی هبیتس راهنمایی بگیرید.

راهنما و چند نکته مهم خرید چراغ خطی

نکات قبل از خرید چراغ خطی مطمئناً، نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید [...]

مقایسه نورپردازی سنتی با نورپردازی خطی

نورپردازی خطی نوعی نورپردازی است که از منابع نوری باریک و طولانی استفاده می‌کند. اغلب [...]

چراغ خطی چیست و چه کاربردهایی دارد

چراغ خطی به عنوان یک نور به شکل خط تعریف می‌شود. چراغ خطی در بیشتر [...]

بیشتر بدانید

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ آویز زلف ZOLF”

جهت ثبت سفارش، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر محصولات روشنایی هبیتس با ما در ارتباط باشید.