چراغ ریلی لین LEAN

جزئی جدایی ناپذیر از طراحی‌های مدرن

چراغ ریلی سقفی مانند چراغ ریلی لین LEAN امروزه جزئی جدایی ناپذیر از طراحی‌های مدرن شده است. ویژگی منحصر به فرد این نوع چراغ‌ها این است که نور را با هر زاویه‌ای که بخواهید میتوانید بچرخانید. چراغ ریلی لین LEAN برای نور پردازی تاکیدی کاربرد فراوانی دارد. چراغ ریلی لین LEAN در انواع فضاهای مسکونی، گالری و موزه‌ها و فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی این چراغ‌ها به گونه‌ای است که برای هر چراغ نیاز به سیم‌کشی جداگانه نیست و همگی درون یک پروفیل قرار میگیرند و انرژی لازم را از سیم کشی درون ریل می‌گیرند.





شناسه محصول: LEAN دسته: برچسب: , ,

مشخصات الکتریکی

24 – 48 w   –  توان

ابعاد و اندازه

طبق سفارش

رنگ آویز

grey icon

ویژگ‌های فیزیکی

چراغ ریلی لین LEAN به اندازه سفارشی قابل سفارش میباشد.

ویژگی‌های الکتریکی

چراغ ریلی لین LEAN در رنگ نور 3000 کلوین و با ضریب نمود رنگی CRI>80 و طول عمر بیش از 50000 ساعت در مجموعه روشنایی هبیتس موجود میباشد.

مراحل نصب و اجرا

امکان طراحی اتصالات نصب علاوه بر استاندارد نصب بر اساس شرایط پروژه برای کلیه چراغ‌های شرکت طراحی و ساخت محصولات روشنایی هبیتس وجود دارد. همچنین همه محصولات دستورالعمل‌های نصب به همراه خدمات و پشتیبانی فنی و گارانتی پس از فروش می‌باشند.

فضای داخلی، ورودی، اداری، گالری، موزه

پروفیل چراغ ریلی لین LEAN

پروفیل‌های ریلی در طول دلخواه شما قابل سفارش هستند. در این پروفیل‌ها انواع چراغ‌های ریلی قابل نصب هستند. پروفیل در واقع نقش نگه دارنده چراغ‌های ریلی و چراغ ریلی لین LEAN را دارد و باید از مقاومت خوبی برخوردار باشد. این پروفیل‌ها علاوه بر تحمل وزن چراغ‌ها باید امکان انتقال جریان برق را نیز داشته باشند.

چراغ‌های ریلی شامل مدل‌های مختلفی می‌شوند

ویژگی‌های چراغ ریلی لین LEAN

محصولات روشنایی و نحوه نور پردازی فضا از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی داخلی به شمار می‌روند. انتخاب محصول متناسب با فضای مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه با توجه به تنوع بالای محصولات موجود در بازار این کار دشوار‌تر هم شده است؛ در این زمینه مشاوران نور پردازی و روشنایی می توانند کاربر را جهت انتخاب محصول مناسب و روش نور پردازی استاندارد راهنمایی کنند.

چراغ ریلی لین LEAN به یکی از پرطرفدارترین محصولات امروزه تبدیل شده‌اند و از این چراغ در انواع فضاهای مسکونی، اداری و تجاری استفاده می‌شود. چراغ ریلی لین LEAN یکی از محصولات کاربردی سری چراغ‌های ریلی می‌باشد که برای انواع فضاها کاربرد دارد. توان کلی این محصول ۲۴ وات می‌باشد و شما می‌توانید این چراغ را در طول دلخواه خود سفارش دهید.

مزایای چراغ ریلی لین LEAN

از مزایای این چراغ می‌توان به چندین مورد اشاره کرد؛ چراغ ریلی لین LEAN یک چراغ خطی ریلی است که هم از جهت خطی بودن آن و هم از جهت ریلی بودن و نصب آسان آن کاربرد گسترده ای دارد و از محصولات پر فروش و محبوب مجموعه روشنایی هبیتس به شمار می‌رود. مزیت دیگر چراغ ریلی لین LEAN این است که به صورت یکنواخت فضا را روشن کرده و باعث ایجاد خیرگی و آسیب به چشم نمی‌شود. چراغ‌های ریلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم روی سقف و هم روی دیوار قابل نصب هستند. شما می توانید با توجه به نور مورد نیاز خود و کاربری فضای مورد نظرتان از انواع چراغ‌های ریلی چراغ ریلی زوم ZOOM، چراغ ریلی لین LEAN و چراغ ریلی دات DOT استفاده کنید.

مکان مناسب نصب چراغ ریلی

برای انتخاب مکان نصب چراغ‌های ریلی باید به رنگ نور، شدت نور و اندازه ریل و فاصله آن با دیوار‌های مجاور دقت کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

کاربرد‌های چراغ ریلی لین LEAN

استفاده از چراغ‌های ریلی و مخصوصا چراغ ریلی زوم ZOOM در گالری‌ها، انواع فضاهای نمایشگاهی و فروشگاه‌ها بسیار متداول است. اما چراغ ریلی لین LEAN در انواع فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و نمایشگاهی قابل استفاده بوده و نور را به صورت یکنواخت پخش می‌کند.

شما همواره میتوانید جهت خرید چراغ ریلی لین LEAN و یا در هر مرحله از پروژه برای انتخاب بهترین محصول و شیوه نور پردازی از مشاوران مجموعه روشنایی هبیتس راهنمایی بگیرید.

راهنما و چند نکته مهم خرید چراغ خطی

نکات قبل از خرید چراغ خطی مطمئناً، نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید [...]

مقایسه نورپردازی سنتی با نورپردازی خطی

نورپردازی خطی نوعی نورپردازی است که از منابع نوری باریک و طولانی استفاده می‌کند. اغلب [...]

چراغ خطی چیست و چه کاربردهایی دارد

چراغ خطی به عنوان یک نور به شکل خط تعریف می‌شود. چراغ خطی در بیشتر [...]

بیشتر بدانید

محصولات مرتبط

سیستم روشنایی ریلی

پروفیل چراغ ریلی Track Profile

سیستم روشنایی ریلی

چراغ ریلی دات DOT

سیستم روشنایی ریلی

چراغ ریلی زوم ZOOM

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ ریلی لین LEAN”

جهت ثبت سفارش، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر محصولات روشنایی هبیتس با ما در ارتباط باشید.