چراغ ریلی زوم ZOOM

نورپردازی نقطه‌ای

چراغ ریلی زوم ZOOM قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و به همین خاطر برای مکان‌هایی که نور پردازی موضعی نیاز باشد بسیار کاربردی است. برای مثال استفاده از چراغ ریلی زوم ZOOM در فضاهایی مانند گالری این امکان را می‌دهد تا هر سوژه به صورت جداگانه و اختصاصی نور پردازی شود. هم چنین امکان جا به جایی چراغ ریلی زوم ZOOM در ریل نیز به منظور به دست آوردن نور مورد نظر در فضاهای گوناگون وجود دارد. از چراغ ریلی زوم ZOOM در انواع فضاهای داخلی، اداری، موزه‌ها و گالری‌ها استفاده می‌شود. توان کلی این محصول ۱۲ وات می‌باشد و ارتفاع آن ۱۷۰ میلی‌متر است. چراغ ریلی زوم ZOOM با طراحی منحصر به فرد خود در دو رنگ طوسی و مشکی برای نور پردازی نقطه‌ای و متمرکز قابل سفارش می‌باشد. این چراغ علاوه بر نورپردازی تاکیدی و هایلایت کردن اجسام و سوژه‌ها، جلوه‌ای مدرن به فضا می‌بخشد.





شناسه محصول: ZOOM دسته: برچسب: , ,

مشخصات الکتریکی

12 w   –  توان

ابعاد و اندازه

ارتفاع:  17cm

رنگ بندی

grey icon

ویژگ‌های فیزیکی

چراغ ریلی زوم ZOOM در ارتفاع ۱۷ سانتی‌متر قابل سفارش میباشد.

ویژگی‌های الکتریکی

چراغ ریلی زوم ZOOM در رنگ نور 3000 کلوین و با ضریب نمود رنگی CRI>80 و طول عمر بیش از 50000 ساعت در مجموعه روشنایی هبیتس موجود میباشد.

مراحل نصب و اجرا

امکان طراحی اتصالات نصب علاوه بر استاندارد نصب بر اساس شرایط پروژه برای کلیه چراغ‌های شرکت طراحی و ساخت محصولات روشنایی هبیتس وجود دارد. همچنین همه محصولات دستورالعمل‌های نصب به همراه خدمات و پشتیبانی فنی و گارانتی پس از فروش می‌باشند.

فضای داخلی، ورودی، اداری، گالری، موزه

پروفیل چراغ ریلی زوم ZOOM

پروفیل‌های ریلی در طول دلخواه شما قابل سفارش هستند. در این پروفیل‌ها انواع چراغ‌های ریلی قابل نصب هستند. پروفیل در واقع نقش نگه دارنده چراغ‌های ریلی و چراغ ریلی زوم ZOOM را دارد و باید از مقاومت خوبی برخوردار باشد. این پروفیل‌ها علاوه بر تحمل وزن چراغ‌ها باید امکان انتقال جریان برق را نیز داشته باشند.

چراغ‌های ریلی شامل مدل‌های مختلفی می‌شوند

مزایای استفاده از چراغ‌های ریلی

  • چراغ‌های ریلی یکی از نوین‌ترین محصولات برای نورر پردازی هستند و برای خانه‌های بازسازی شده یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشند.
  • این چراغ‌های را می‌توان بر روی یک جسم خاص متمرکز کرد و در هر زمانی قابلیت تغییر را دارد.
  • این چراغ‌ها به راحتی قابلیت جا به جایی را دارند.
  • طول پروفیل چراغ ریلی با توجه به طرح معماری و فضای مورد نظر قابل تنظیم می‌باشد.

کاربردهای چراغ ریلی زوم ZOOM

  • راهروها و ورودیها (برای مثال اگر در راهرو خانه تابلویی نصب شده باشد با استفاده از چراغ ریلی زوم ZOOM می‌توان به طور اختصاصی تابلو را روشن کرد)
  • در گالری‌ها و موزه‌ها
  • در فروشگاه‌ها و ویترین مغازه‌ها
  • انواع فضاهای مسکونی

نصب چراغ ریلی زوم ZOOM

رعایت نکات فنی و دقت در هنگام نصب چراغ ریلی زوم ZOOM باعث می‌شود تا روشنایی موثر داشته باشیم و به یک نور پردازی اصولی دست پیدا کنیم. در صورت جایگذاری نادرست و غیر اصولی آیتم‌های چراغ ریلی زوم ZOOM ممکن است مشکلاتی مانند خیرگی و خستگی چشم برای کاربر ایجاد شود. پس جایگذاری صحیح و استاندارد این چراغ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نور پردازی با چراغ ریلی زوم ZOOM

این نوع نور پردازی برای فضاهایی که سقف بلند دارند بسیار مناسب هستند. در نور پردازی با چراغ‌های ریلی چندین فاکتور تاثیر گذار هستند که باید در نظر گرفته شوند: رنگ، شدت نور، اندازه ریل، نوع چراغ‌های ریلی مورد استفاده و کاربری فضا. استفاده از چراغ‌های ریلی در فروشگاه‌ها، گالری‌ها و ساختمان‌های مسکونی از به روز‌ترین شیوه‌های نور پردازی به شمار می‌روند.

کاربرد چراغ ریلی زوم ZOOM

به طور کلی استفاده از چراغ‌های ریلی در فروشگاه‌ها و گالری‌ها بسیار مرسوم و از شیوه‌های نوین نور پردازی محسوب می‌شود. معمولا از این چراغ‌ها در  مکان‌هایی که نیاز است یک سوژه خاص نور پردازی شود و شیوه نور پردازی به صورت موضعی و تاکیدی باشد استفاده می شود.

شما همواره میتوانید جهت خرید چراغ ریلی زوم ZOOM و یا در هر مرحله از پروژه برای انتخاب بهترین محصول و شیوه نور پردازی از مشاوران مجموعه روشنایی هبیتس راهنمایی بگیرید.

راهنما و چند نکته مهم خرید چراغ خطی

نکات قبل از خرید چراغ خطی مطمئناً، نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید [...]

مقایسه نورپردازی سنتی با نورپردازی خطی

نورپردازی خطی نوعی نورپردازی است که از منابع نوری باریک و طولانی استفاده می‌کند. اغلب [...]

چراغ خطی چیست و چه کاربردهایی دارد

چراغ خطی به عنوان یک نور به شکل خط تعریف می‌شود. چراغ خطی در بیشتر [...]

بیشتر بدانید

محصولات مرتبط

سیستم روشنایی ریلی

پروفیل چراغ ریلی Track Profile

سیستم روشنایی ریلی

چراغ ریلی دات DOT

سیستم روشنایی ریلی

چراغ ریلی لین LEAN

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ ریلی زوم ZOOM”

جهت ثبت سفارش، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر محصولات روشنایی هبیتس با ما در ارتباط باشید.