چراغ خطی به عنوان یک نور به شکل خط تعریف می‌شود. چراغ خطی در بیشتر فضاها کاربرد دارد و به شکل های رو کار، توکار و آویز می توانند نصب شوند. این چراغ‌ها در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به کاربری و متراژ فضا، طبق استاندارد های روشنایی و طراحی مورد استفاده قرار می گیرند.

تعریف کلی چراغ خطی یا لاینی

در تعریف کلی به چراغ‌هایی که منبع نور به شکل خط در آنها به کار رفته باشد؛ چراغ خطی گفته می‌شود. چراغ‌های خطی در ماژول‌های مختلف در بازار موجود هستند و به روش‌های مختلف امکان نصب آنها وجود دارد. در این نوع چراغ‌ها به دلیل استفاده از تکنولوژی LED مصرف انرژی کاهش و بازدهی چراغ بسیار افزایش یافته است.

قیمت چراغ خطی روکار نحوه اجرای لاین نوری کناف

مزایای نورپردازی با چراغ خطی یا لاینی

یکی از مزایای چراغ خطی این است که به دلیل تنوع در نحوه اجرا و نصب در انواع فضاها مانند زیر کابینت، روی دیوار، سقف کاذب و غیرکاذب قابل استفاده است. با توجه به تنوع بالای این چراغ‌ها از نظر نحوه نصب، شار نوری، میزان نمود رنگی، جنس بدنه و گارانتی به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. به همین جهت برای انتخاب نوع چراغ ابتدا باید کاربری فضا را در نظر گرفت و سپس با توجه به شرایط آن فضا، چراغی متناسب انتخاب کرد. با توجه به تنوع محصولات نورپردازی مجموعه روشنایی هبیتس شما می‌توانید با مشاوره همکاران ما بهترین انتخاب را برای پروژه خود داشته باشید.

خرید چراغ خطی روکار آویز باریس BARIS

چراغ خطی باریس با درجه حفاظت IP64 و IP65 قابل استفاده در فضاهای ورزشی، استخرها و فضاهای مرطوب می‌باشد.

چراغ خطی روکار آویز باریس BARIS

از دیگر مزایای چراغ‌های خطی هبیتس می‌توان به طول عمر بالای این چراغ‌ها اشاره کرد. چراغ‌های خطی به دلیل ظاهر ساده و مینیمالی که دارند به راحتی با طرح داخلی فضا تطبیق پیدا کرده و به دلیل امکان چیدمان این چراغ‌ها به صورت های گوناگون، با انواع چیدمان و مبلمان در فضا هماهنگ شده و زیبایی منحصر به فردی در فضا ایجاد می کنند.

یکی دیگر از مزایای چراغ خطی که باعث محبوبیت این نوع چراغ شده است، میزان مصرف پایین آن می باشد. چراغ‌های خطی نسبت به انرژی مصرفی، بیشترین بازده نوری را داشته و می‌توان گفت بیشتر انرژی الکتریکی را به نور تبدیل می‌کنند و به همین دلیل هم حرارت کمتری نسبت به چراغ‌های قدیمی تولید می‌کنند.

  • طول عمر بالا
  • تطبیق پذیری با طرح های معماری و قابلیت تنوع در چیدمان چراغ
  • پخش نور یکنواخت
  • عدم ایجاد خیرگی
  • قابلیت نصب برای سقف های کم ارتفاع
  • قابل اجرا در انواع سقف ها
  • انعطاف در نصب و قابل اجرا به3   صورت روکار و آویز و توکار
  • قابل سفارش در رنگ نور های مختلف
  • هماهنگی با طراحی داخلی به دلیل داشتن ظاهری ساده و مدرن
  • امکان استفاده از چراغ خطی به عنوان المان دکوراتیو
  • امکان سفارش چراغ در طول دلخواه
  • امکان سفارش چراغ در عرض دلخواه

کاربرد چراغ خطی

چراغ های خطی از محبوب‌ترین چراغ‌های موجود در بازار هستند. این چراغ‌های به دلیل ظاهر ساده و مینیمالی که دارند با انواع فضاها هماهنگ شده و علاوه بر ایجاد هارمونی با مبلمان فضا، روشنایی مطلوب و استاندارد محیط را فراهم کرده و از مصرف پایینی برخوردار هستند.

خرید چراغ خطی توکار لاین LINE

چراغ خطی لبه دار توکار لاین یکی از پرکاربردترین محصولات مجموعه روشنایی هبیتس با عرض ۱.۵ سانتی‌متر و ارتفاع ۱ سانتی‌متر می‌باشد. شما می‌توانید این چراغ را برای فضاهای داخلی، راهروها، آشپزخانه و ورودی و نما ساختمان استفاده کنید. 

چراغ خطی توکار لاین LINE

چراغ خطی حسی مدرن به فضا القا می‌کند و به راحتی در انواع سقف‌ها می توانند نصب شوند. چراغ‌های خطی به اشکال مختلف نیز می‌توانند روی سقف نصب شوند. این چراغ‌ها علاوه بر تامین روشنایی‌، می‌توانند به عنوان المان دکوراتیو هم به صورت تکی و هم در کنار دیگر چراغ‌های دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار گیرند.

در بیشتر فضاها استفاده از چراغ های خطی باعث می شوند تا فضا بزرگتر دیده شود و از لحاظ بصری فضا دلباز حس می شود. یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب چراغ خطی دقت در میزان خیرگی آن می‌باشد چراکه اگر چراغ خیرگی ایجاد کند، برای کاربر بسیار آزاردهنده بوده و باعث سردرد و عدم تمرکز می شود.

نحوه نصب چراغ خطی روکار

استفاده از چراغ خطی در فصاهای اداری ، تجاری و راهرو‌ها بسیار متداول بوده و چراغ‌های خطی با عرض کم برای ایجاد نور مخفی بسیار مورد توجه معماران و طراحان داخلی قرار گرفته است.

انواع چراغ خطی موجود در بازار

چراغ‌های خطی به شکل های مختلف در بازار یافت می شوند. این چراغ ها بسته به نوع کاربری فضا و نحوه نصب آنها می توانند انتخاب شوند.

چراغ های خطی به سه صورت امکان نصب به روی سقف را دارند:

  • نصب روکار
  • نصب توکار
  • نصب به صورت آویز

در روش نصب به صورت روکار، بدنه چراغ مماس با سطح قرار گرفته و کاربر علاوه بر منبع نور بدنه چراغ را هم می‌بیند. چراغ های خطی روکار در بین بافل های چوبی یا فلزی و یا مستقیما به روی سقف می توانند نصب شوند و در مدل آویز هم چراغ از قسمت بدنه با یک اتصال و سیم به صورت آویز به سقف متصل می‌شود. یکی از موارد مهم در نصب چراغ های خطی توجه و دقت بالا در این کار می باشد چراکه نحوه نصب درست، استفاده از اتصالات مرغوب و برش تمیز و اصولی باعث می شوند تا در نهایت چراغ جلوه پیدا کرده و از لحاظ بصری محیط چشم نواز باشد.

چراغ خطی توکار بدون لبه هبیتس

خرید اینترنتی چراغ خطی مجموعه روشنایی هبیتس

با توجه به محسناتی که دررابطه‌با مزایای استفاده از چراغ‌های خطی گفتیم، اگر تمایل به خرید انواع چراغ خطی دارید، می‌توانید آن را به مجموعه روشنایی هبیتس سفارش دهید و به‌سرعت آن را در اختیار بگیرید. قبل از سفارش شما به مجموعه روشنایی هبیتس، ما به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که کالایی که شما دریافت می‌کنید حتماً و قطعاً از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار است.

نوشته‌های مرتبط

  • راهنما و چند نکته مهم خرید چراغ خطی
    نکات قبل از خرید چراغ خطی مطمئناً، نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید چراغ های خطی در نظر بگیرید: هدف: خرید چراغ خطی را برای چه کاری نیاز دارید؟ آیا […]
  • مقایسه نورپردازی سنتی با نورپردازی خطی
    نورپردازی خطی نوعی نورپردازی است که از منابع نوری باریک و طولانی استفاده می‌کند. اغلب در محیط‌های تجاری و صنعتی استفاده می‌شود، اما در برنامه‌های مسکونی نیز به طور فزاینده‌ای محبوب هستند. […]
  • چراغ خطی چیست و چه کاربردهایی دارد
    چراغ خطی به عنوان یک نور به شکل خط تعریف می‌شود. چراغ خطی در بیشتر فضاها کاربرد دارد و به شکل های رو کار، توکار و آویز می توانند نصب شوند. این […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *