اینستاگرام

@habits.me

ایمیل

lighting@habitsme.com

    شما می توانید از طریق تلفن تماس هبیتس، واتساپ، ایمیل و یا رزرو جلسه آنلاین از طریق وبسایت با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوران هبیتس پس از بررسی پروژه اطلاعات درخواستی را به شما اعلام خواهند کرد.

    کلیه محصولات روشنایی هبیتس پس از نصب اصولی، دارای 5 سال گارانتی و 7 سال خدمات پس از فروش می‌باشند.

    واژه IP مختصر شده عبارت Ingress Protection میباشد که اصطلاحی در استاندارد IEC60529 است. درجه حفاظت (IP) میزان مقاومت و محافظتی است که چراغ در برابر آب و گرد و غبار دارد. درجه حفاظت چراغ با یک عدد دو رقمی نشان داده می‌شود به این صورت که عدد اول (از 0 تا 6) نشان دهنده مقاومت چراغ در برابر گرد و غبار است و عدد دوم (از 0 تا 8) نشان دهنده مقاومت چراغ در برابر آب است. طبیعتا هرچقدر عدد IP چراغ بالاتر باشد مقاومت چراغ نیز بیشتر خواهد بود و با توجه به کاربری فضا، درجه حفاظت می‌تواند تغییر کند برای مثال چراغ‌هایی که برای نور پردازی نما استفاده می‌شوند باید IP65 باشند.

    بله؛ مجموعه هبیتس دارای ۳ دپارتمان طراحی، تولید و ساخت تجهیزات روشنایی می‌باشد و با توجه به خواست کارفرما و اصول و استانداردها طراحی انحصاری محصول برای پروژه ها صورت می‌گیرد.

    بله، کلیه محصولات هبیتس امکان ارتباط با پروتکل‌های هوشمندسازی را دارند و مسلما پیش از ساخت محصول باید مشاوره لازم با پیمانکار هوشمند سازی صورت گیرد.

    بله؛ پس از تماس و مشاوره با محموعه هبیتس، طراحی و محاسبات لازم صورت می‌گیرد و در نهایت جدول نتایج بدست آمده به کارفرما ارائه می‌گردد.