چراغ خطی توکار فیلا FILA

فقط به قطر پنل کناف

چراغ خطی لبه‌دار توکار فیلا یکی از پرکاربردترین محصولات مجموعه روشنایی هبیتس برای سقف‌های کناف می‌باشد. شما می‌توانید این چراغ را برای فضاهای داخلی، راهروها، آشپزخانه و ورودی استفاده کنید. چراغ خطی فیلا با پخش نور یکنواخت و استاندارد موجب خستگی چشم نمی‌شود و با بازده بالا، مصرف کم، کیفیت بالای نور و طول عمر بالا انتخابی مناسب برای نورپردازی کناف می‌باشد.

شناسه محصول: FILA دسته: برچسب: , ,

مشخصات الکتریکی

 2280 lm/m   –   شار نوری

IP 54  –  درجه حفاظت

 24/18/12 w/m   –  توان

 2700,3000,4000 k   –   رنگ نور

 CRI>85   –   شاخص نمودار رنگ

50000 h   –  طول عمر

ابعاد و اندازه

طول  –  طبق سفارش

42 mm   –  عرض

15 mm   –   ارتفاع

رنگ‌بندی


ویژگی‌های فیزیکی

چراغ خطی توکار فیلا FILA در طول دل‌خواه و به سفارش شما، عرض ۴۲ میلی‌متر و ارتفاع ۱۵ میلی‌متر قابل سفارش می‌باشد. این چراغ در دو رنگ مشکی و طوسی موجود است.

ویژگی‌های الکتریکی

چراغ خطی توکار فیلا FILA در 3 رنگ نور 2700,3000,4000 کلوین با ضریب نمود رنگی CRI>85 و طول عمر بیش از 50000 ساعت قابل سفارش و در مجموعه محصولات روشنایی هبیتس موجود می‌باشد. این محصول در با سه توان 12 وات بر متر، 18 وات بر متر و 24 وات بر متر قابل سفارش می‌باشد.

مراحل نصب و اجرا

چراغ خطی توکار فیلا FILA لبه دار بوده و پس از اجرای سقف و یا دیوار و ایجاد برش به روشی ساده و بدون نیاز به زیرسازی نصب می‌شود.

چراغ خطی توکار فیلا FILA نیز مانند تمامی محصولات روشنایی هبیتس دارای 3 سال گرانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

فضای داخلی / ورودی / سازه‌های چوبی / سقف کناف / آشپزخانه / راهرو‌ها

نورپردازی کناف

امروزه استفاده از کناف در سقف یا دیوار ساختمان بسیار رایج شده است. چراکه سرعت و کیفیت اجرای آن بالاست، اتصالات پیچی حذف شده‌اند، نخاله‌های ساختمانی را به شدت کاهش داده و قیمت آن نیز مقرون به صرفه است.

کناف یکی از مصالح بدون آب (ساخت و ساز خشک) است که در واقع صفحات روکش‌دار گچی می‌باشد که برای ساخت سقف، دیوار و دکور از آن استفاده می‌شود در بسیاری مواقع نیز به عنوان عایق کاربرد دارد. به دلیل ظاهر ساده این مصالح، نورپردازی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

استفاده از روشنایی توکار

چراغ خطی توکار فیلا FILA، نورپردازی برای سقف‌های کناف بیشتر به صورت مخفی یا توکار به کار برده می‌شود. چراغ‌های توکار به دلیل دید یک دستی که با کناف ایجاد می‌کنند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و با نورپردزی اصولی و مناسب میتوان ظاهری متفاوت و چشم نواز در محیط ایجاد کرد. بنابراین نوع نورپردازی و نوع چراغ‌های مورد استفاده در کناف بسیار با اهمیت است. چراغ خطی لبه دار توکار فیلا انتخابی مناسب و مورد تایید طراحان و معماران برای سقف‌های کناف می‌باشد. چراکه با ساخت اصولی و بی‌نقص و تامین نور مناسب زیبایی محیط را دو چندان می‌کند.

نکته حائز اهمیت در چراغ خطی توکار فیلا FILA، طراحی و نصب و اجرای اصولی این مراحل شامل مراحل اجرای سقف کناف و نصب چراغ مورد نظر است چراکه رعایت اصول و استانداردها و اجرای تمیز این مراحل تاثیر به سزایی در چشم نوازی محیط دارند. ترکیب نور خطی با نور مخفی در سقف‌های کناف یکی از سبک‌های نورپردازی کناف می‌باشد که شما می‌توانید برای نورپردازی چراغ خطی توکار فیلا FILA و برای نورپردازی مخفی از چراغ خطی روکار آویز لوز LUZ استفاده کنید.

از دیوارهای جداکننده کناف در فضاهای داخلی ساختمان استفاده می‌شود و به این دلیل که این دیوارها غیر باربر بوده و وزنی را تحمل نمی‌کنند؛ میتوان از چراغ‌های خطی دیواری روی آنها استفاده کرد. چراغ خطی توکار فیلا FILA انتخابی مناسب برای نصب روی دیوار‌های ورودی و راهروها به منظور شفاف سازی مسیر و ایجاد فضایی متفاوت می‌باشد.

همچنین در صورت نیاز و ثبت سفارش چراغ خطی توکار فیلا FILA می‌توانید با همکاران ما در شرکت طراحی و ساخت محصولات روشنایی هبیتس ارتباط برقرار کرده و در زمینه‌های مختلف از طراحی تا اجرا مشاوره بگیرید.

معرفی و نکات پیش از خرید چراغ

راهنما و چند نکته مهم خرید چراغ خطی

نکات قبل از خرید چراغ خطی مطمئناً، نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید [...]

معرفی و نکات پیش از خرید چراغ

مقایسه نورپردازی سنتی با نورپردازی خطی

نورپردازی خطی نوعی نورپردازی است که از منابع نوری باریک و طولانی استفاده می‌کند. اغلب [...]

معرفی و نکات پیش از خرید چراغ

چراغ خطی چیست و چه کاربردهایی دارد

چراغ خطی به عنوان یک نور به شکل خط تعریف می‌شود. چراغ خطی در بیشتر [...]

بیشتر بدانید

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ خطی توکار فیلا FILA”

جهت ثبت سفارش، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر محصولات روشنایی هبیتس با ما در ارتباط باشید.