چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS

انتخاب مناسب فضاها‌یی با محدودیت برش

چراغ خطی فوکس هم به صورت روکار و هم به صورت آویز موجود می‌باشد. از چراغ‌های خطی روکار می‌توان در فضاهایی استفاده کرد که امکان ایجاد برش در سقف وجود نداشته باشد و یا ارتفاع سقف کم باشد. از این چراغ می‌توان در فضاهای داخلی، خارجی، اداری، ورودی، مسیر و راهروها، پارکینگ و نما استفاده کرد.





شناسه محصول: FOCUS دسته: برچسب: , ,

مشخصات الکتریکی

 2280 lm/m   –   شار نوری

IP 65/20  –  درجه حفاظت

24 w/m   –  توان

 2700,3000,4000 k   –   رنگ نور

 CRI>85   –   شاخص نمودار رنگ

50000 h   –  طول عمر

ابعاد و اندازه

  طول –  طبق سفارش

25 mm   –  عرض

15 mm   –   ارتفاع

رنگ‌بندی


ویژگ‌های فیزیکی

چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS در عرض ۲۵ میلی‌متر، ارتفاع ۱۵ میلی‌متر و در طول دل‌خواه شما قابل سفارش می‌باشد. شما می‌توانید چراغ روکار فوکس را در دو رنگ مشکی و طوسی سفارش دهید.

ویژگی‌های الکتریکی

چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS در ۳ رنگ نور 2700,3000,4000 کلوین و با ضریب نمود رنگی CRI>85 و طول عمر بیش از 50000 ساعت در مجموعه روشنایی هبیتس موجود می‌باشد. توان کلی این محصول 24 وات بر متر می‌باشد.

مراحل نصب و اجرا

چراغ‌های شرکت طراحی و ساخت محصولات روشنایی هبیتس علاوه بر طراحی کاربردی و متناسب با فضا‌ها بر اساس نوع محصول و در چهارچوب دستورالعمل‌های فنی شامل خدمات نصب و پشتیبانی فنی و ۳ سال گارانتی پس از فروش می‌باشند.

فضای داخلی / فضای خرجی / اداری / پارکینگ / راهروها / نما

زیبایی بصری در کنار عملکرد فنی

چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS به ۲ صورت آویز و روکار قابل نصب می‌باشد.

  • حالت آویز چراغ خطی فوکس

در حالت آویز چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS به وسیله ۲ کابل از سقف آویزان می‌شوند. از چراغ آویز معمولا در فضاهایی استفاده می‌کنند که یا ارتفاع سقف بلند است و یا به منظور هماهنگی با دکوراسیون به یک نور دکوراتیو نیاز باشد. بنابراین چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS انتخابی مناسب برای این فضاها می‌باشد چراکه در کنار زیبایی بصری از لحاظ فنی نیز عملکرد خوبی داشته و نور کافی را محیا می‌کند. همچنین به دلیل پخش نور گسترده‌ای که دارد باعث خستگی چشم کاربر نمی‌شود.

  • حالت روکار چراغ خطی فوکس

چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS برای فضاهایی که محدودیت ارتفاع دارند نیز مناسب است و در چنین فضاهایی میتوان چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS را به صورت روکار نصب کرد.

سیستم نور پردازی خطی

نورپردازی خطی روشی رایج برای نورپردازی مسیر می‌باشد که برای انواع کاربری‌ها مانند فضاهای تجاری، اداری و پارکینگ‌ها به کار می‌رود.

با نورپردازی صحیح و اصولی یک فضا طبق استانداردهای روشنایی و رعایت اصول زیبایی‌شناسی می‌توان علاوه بر ایجاد جذابیت بصری، نگاه کاربر را به سمتی خاص هدایت کرد و یا برای مثال با روش صحیح نورپردازی و پخش نور یکنواخت در محیط‌های کاری و اداری، راندمان کاربران را بهبود بخشید. برای مثال در محیط‌های تجاری با نورپردازی خطی مسیرها می‌توان کاربر را به سمتی دیگر و در نهایت به سمت مورد نظر هدایت کرد چراکه چشم انسان به صورت ناخودآگاه خطوط را دنبال می کند و به این طریق شما می نوانید نگاه مخاطب را به جهتی که می‌خواهید جذب کنید.

در فضاهای نمایشگاهی نیز اگر محدودیت ارتفاع سقف وجود نداشته باشد شما میتوانید با نور پردازی خطی مانند چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS به صورت آویز به روشنایی بیشتر و در نتیجه بهتر دیده شدن یک محصول کمک کنید. چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS هبیتس علاوه بر زیبایی و ظرافت و هماهنگی با محیط، نور را به صورت یکنواخت و مطلوب در محیط پخش می‌کند. همچنین گاهی طراحان با توجه به نوع چیدمان و مبلمان فضا، چراغ‌ها را به صورت خطی به دنبال هم‌چیده و جلوه‌ای متفاوت به فضا می‌دهند.

نورپردازی ورودی با چراغ‌های خطی

یکی از مهم‌ترین فضاها برای نور پردازی قسمت ورودی می‌باشد چراکه اولین نما را بین همه فضاهای یک کاربری دارد پس مهم است که این قسمت با چه روش و محصولی نور پردازی شود. استفاده از چراغ‌های خطی مانند چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS برای ورودی روشی مناسب برای نور پردازی است و با استفاده از این لاین‌های نوری و طراحی اصولی می‌توان ادامه مسیر را برای کاربر مشخص نمود.

علاوه بر لابی و ورودی ساختمان و واحدها که اولین قسمتی هستند که افراد وارد می‌شوند و به همین جهت نحوه نورپردازی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ پارکینگ ساختمان نیز از نظر نورپردازی با اهمیت است و نباید به نورپردازی آن کم توجهی شود چراکه اولین قسمتی است که افراد با خودرو وارد آن می‌شوند. برای نور پردازی پارکینگ‌ها، چراغ‌های خطی همیشه از بهترین گزینه‌ها بوده‌اند.

خوب است بدانید چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS و همچنین چراغ خطی ای پی دیستریکت DISTRIC IP انتخابی مناسب و ایمن جهت نورپردازی پارکینگ هستند.

جهت چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS و مشاوره طراحی و ساخت چراغ‌های خطی با مشاوران مجموعه روشنایی هبیتس همراه باشید که در هر مرحله از پروژه شما را برای انتخاب بهترین محصول و شیوه نورپردازی راهنمایی  می‌کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ خطی روکار آویز فوکس FOCUS”

جهت ثبت سفارش، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر محصولات روشنایی هبیتس با ما در ارتباط باشید.