چراغ فضای بیرونی هندی HANDY

اهمیت فضای محوطه در طول شب و تاریکی دوچندان می‌شود. بازی با نور و ایجاد کنتراست و یا برجسته کردن عناصر معماری یا منظر همگی روش‌هایی برای نور پردازی فضاهای خارجی و محوطه هستند. هدف از نور پردازی فضای خارجی، ایجاد روشنایی استاندارد است که ایجاد امنیت را به دنبال دارد و همچنین ایجاد زیبایی بصری. برای نور پردازی فضاهای خارجی از انواع چراغ‌های ایستاده و دفنی و دیواری استفاده می‌شود. چراغ فضای بیرونی هندی HANDY، چراغ جت، چراغ دفنی بلاک BLOCK و چراغ ایستاده بارو BARU می‌توانند برای نور پردازی محوطه خارجی مورد استفاده قرار گیرند. چراغ فضای بیرونی هندی HANDY از دسته چراغ‌های جت لایت می‌باشد که هم برای نور پردازی نما و هم برای نور پردازی محوطه و فضای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.





مشخصات الکتریکی

زاویه نوری –  10 -45 درجه

IP 65  –  درجه حفاظت

3 w – 12 w  –  توان

3000,4000 k   –   رنگ نور

 CRI>90   –   شاخص نمودار رنگ

50000 h   –  طول عمر

ابعاد و اندازه

رنگ‌بدنه


ویژگ‌های فیزیکی

چراغ فضای بیرونی هندی HANDY با ارتفاع ۱۵۰ میلی‌متر موجود میباشد. شما میتوانید این چراغ را در رنگ مشکی سفارش دهید.

.

ویژگی‌های الکتریکی

چراغ فضای بیرونی هندی HANDY در رنگ نور 4000 کلوین و 3000 کلوین و با ضریب نمود رنگی CRI>90 و طول عمر بیش از 50000 ساعت در مجموعه روشنایی هبیتس موجود می‌باشد. شما می توانید این محصول را با توان ۳ تا ۱۲ وات سفارش دهید.

مراحل نصب و اجرا

چراغ فضای بیرونی هندی HANDY به صورت رو کار نصب می‌شود و با توجه به درجه حفاظت آن که 65 می‌باشد؛ مقاومت خوبی در برابر گرد و خاک و عوامل جوی دارد.

امکان طراحی اتصالات نصب علاوه بر استاندارد نصب بر اساس شرایط پروژه برای کلیه چراغ‌های شرکت طراحی و ساخت محصولات روشنایی هبیتس وجود دارد. همچنین همه محصولات دستورالعمل‌های نصب به همراه خدمات و پشتیبانی فنی و گارانتی پس از فروش می‌باشند.

فضای خارجی، ورودی، پارکینگ

جت لایت به چه نوع چراغ هایی گفته می‌شود

چراغ‌های فضای بیرون جت لایت به چراغ‌هایی گفته می‌شود که نور را به صورت خطی منتشر می‌کنند و پرتاب نور بالایی دارند و در نور پردازی نمای ساختمان کاربرد گسترده و فراوانی دارند. با توجه به پرتاب نور بالایی که این چراغ‌ها دارند برای نور پردازی ساختمان‌های بلند مرتبه و برج‌ها به انتخاب اول طراحان و معماران تبدیل شده‌اند.

اهمیت نور پردازی نما ساختمان

نمای یک ساختمان اولین بخش از آن است که توسط افراد دیده می‌شود؛ بنابراین طراحی و نور پردازی نما یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در فرایند معماری ساختمان است. با نور پردازی اصولی و استاندارد، جلوه نما ساختمان در همه ساعات روز به بهترین شکل حفظ می‌شود. نور پردازی نما تنها محدود به ساعات تاریکی و شب نیست و در برخی از ساختمان‌ها در روز هم برای ایجاد روشنایی نور پردازی وجود دارد. نور پردازی نما اصول، قواعد و ابزار مخصوص به خود را نیاز دارد که چراغ‌های جت لایت مانند چراغ فضای بیرونی هندی HANDY یکی از کارآمد‌ترین چراغ‌ها در این زمینه هستند.

اصول نور پردازی نمای ساختمان

نمای هر ساختمان با توجه به فرم، ظاهر و سبکی که دارد به شیوه متفاوتی انجام می‌شود. با نور پردازی صحیح مانند استفاده از چراغ فضای بیرونی هندی HANDY می‌توان بسیاری از مشکلات ظاهری نما را برطرف کرد و آن را به تعادل رساند.

  • نور پردازی سطوح صاف و بدون فرو رفتگی

برای ساختمان‌هایی که نمای آنها یکنواخت و بدون فرورفتگی است نور پردازی امری ضروریست. با استفاده از چراغ‌هایی که نور را به صورت خطی منتشر می کنند (چراغ فضای بیرونی هندی HANDY) و همچنین کمک گرفتن از تکنیک‌های ایجاد سایه و روشن روی سطوح، می‌توان نما را از حالت یکنواختی درآورد تا از لحاظ بصری به تعادل برسد.

  • نور پردازی ساختمان‌های بلند مرتبه و برج‌ها

برای نور پردازی ساختمان‌های بلند مرتبه و برج‌ها از چراغ‌هایی استفاده می‌شود که پخش نور زیادی داشته باشند تا بتوانند ارتفاع زیادی از نما را روشن کنند. چراغ فضای بیرونی هندی HANDY

  • نور پردازی سطوح دارای برآمدگی و فرو رفتگی‌های عمودی

برای نور پردازی نما ساختمان‌هایی که فرو رفتگی و برآمدگی‌های عمودی زیادی داشته باشند بهتر است از چراغ فضای بیرونی هندی HANDY استفاده شود که از بالا به پایین یا بالعکس به صورت عمودی سطح را روشن کنند.

  • نورپردازی سطوح دارای برآمدگی و فرورفتگی‌های افقی

اگر سطوح افقی روی نما بیشتر باشد؛ باید نور پردازی به گونه‌ای صورت گیرد که نما بیش از شلوغ و آشفته به نظ نرسد و بتواند از لحاظ بصری به تعادل دست پیدا کند.

اهمیت نور پردازی فضای بیرون

به همان اندازه که نور پردازی داخلی مهم و تاثیر گذار است؛ نور پردازی فضاهای خارجی نیز با اهمیت است. نور پردازی محوطه و فضای خارجی خصوصا در شب جلوه‌ای زیبا به محیط می‌بخشد و نقشی مهم در ایجاد حس امنیت دارد و زیبایی محیط را دو چندان می‌کند. چراغ‌های فضای بیرون مانند چراغ فضای بیرونی هندی HANDY با روشن کردن المان‌های معماری و ایجاد سایه روشن به بهتر دیده شدن بنا نیز کمک می کند.

کاربردهای چراغ فضای بیرونی هندی HANDY در فضای بیرون

چراغ‌های فضای بیرون  مانند چراغ فضای بیرونی هندی HANDY علاوه بر روشن کردن مسیر‌ها و افزایش دید کاربر، به دیده شدن المان‌های محیط اطراف و در کل به بهبود دید بصری کمک می‌کند. همچنین چراغ فضای بیرونی هندی HANDY به زیبایی حیاط، باغ، و فضاهای سبز و درختان را دو چندان می‌کنند.

چراغ‌های فضای خارجی گاهی برای برجسته سازی یک یا چند المان به کار می‌روند و از روش نور پردازی تاکیدی بهره می‌گیرند. این چراغ‌ها به طور گسترده در میادین شهری، پارک و فضاهای باز و مکان‌های تفریحی استفاده می‌شوند. از چراغ فضای بیرونی هندی HANDY برای بزرگ‌نمایی هم استفاده می‌شود مثلا برای بلندتر نشان دادن ستون‌ها و یا المان‌ها آثار باستانی.

مزایای استفاده از چراغ فضای بیرونی هندی HANDY

  • مقاوم در برابر گرما، سرما و آب
  • طول عمر بالا
  • بازدهی بالا و مصرف کم انرژی
  • مقاوم در برابر شرایط جوی گوناگون
  • ظاهر مدرن و زیبا
  • کیفیت ساخت بالا

کاربردهای چراغ فضای بیرونی هندی HANDY

  • نورپردازی پارکینگ‌های روباز
  • نورپردازی نما
  • نور پردازی ساختمان‌های مرتفع و برج‌ها
  • نورپردازی گالری‌ها و فضاهای رو باز
  • نور پردازی اماکن تاریخی
  • نور پردازی ساختمان های تجاری و اداری

شما همواره میتوانید جهت خرید چراغ فضای بیرونی هندی HANDY و یا در هر مرحله از پروژه برای انتخاب بهترین محصول و شیوه نور پردازی از مشاوران مجموعه روشنایی هبیتس راهنمایی بگیرید.

معرفی و نکات پیش از خرید چراغ

راهنما و چند نکته مهم خرید چراغ خطی

نکات قبل از خرید چراغ خطی مطمئناً، نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید [...]

معرفی و نکات پیش از خرید چراغ

مقایسه نورپردازی سنتی با نورپردازی خطی

نورپردازی خطی نوعی نورپردازی است که از منابع نوری باریک و طولانی استفاده می‌کند. اغلب [...]

معرفی و نکات پیش از خرید چراغ

چراغ خطی چیست و چه کاربردهایی دارد

چراغ خطی به عنوان یک نور به شکل خط تعریف می‌شود. چراغ خطی در بیشتر [...]

بیشتر بدانید

محصولات مرتبط

سیستم روشنایی فضای بیرون

چراغ ایستاده بارو BARU

سیستم روشنایی فضای بیرون

چراغ دفنی بلاک BLOCK

سیستم روشنایی فضای بیرون

چراغ فضای بیرونی جت JET

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ فضای بیرونی هندی HANDY”

جهت ثبت سفارش، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر محصولات روشنایی هبیتس با ما در ارتباط باشید.